Hoe kan ik op de iphone 4 net als iphone 5 en 4s een panorama foto maken?

Ik zie op de iphone 5 en 4s de panorama dat je hem alleen hoeft te slepen en niet zoals met 3 foto's, 3 foto's lukt mij niet dus daarom zou ik graag willen weten of ik dat ook op de iphone 4 kan met een app ofzo?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Ja dat kan, maar dat is geen standaard ingebouwde functie. Als je in de AppStore zoekt op het woord panorama, dan vind je diverse apps die panorama foto's kunnen maken. Er zijn zowel gratis als betaalde apps te vinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In de AppStore kun je heel veel panorama apps vinden. Ik zou dan eens een andere proberen. Ik vind 360 Panorama van Occipital erg goed. Deze plakt geen losse foto's aan elkaar, maar je breidt 1 foto gewoon naar alle kanten uit.
Ik heb ook een Iphone 4. Ik gebruik daar AutoStitch voor. Het werkt best goed! Je kan foto's naast elkaar, maar ook boven elkaar of een combinatie doen.
Hou er alleen rekening mee dat als je een foto hebt genomen de Iphone even bezig is om de foto's aan elkaar te plakken. Je kan niet snel meerdere achter elkaar nemen.