wat kost een éénpersoons waterbed en is dit geschikt voor een kind van 9 jaar oud?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Kinderen
2.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt mij niet zo handig voor een kind, een keer iets scherps in bed leggen en hij is lek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat kan een kind van 9 voor iets scherps hebben in bed!?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is inderdaad een goeie vraag Maris
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Speelgoed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een schaar. als ze wil knutselen.

Antwoorden (5)

Je moet tellen rond de 500 euro.Ik zelf vind een waterbed niet geschikt voor kinderen die nog in de groei zijn,dan zou ik kiezen voor een goed en degelijk matras.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze kosten ongeveer tussen de 300 en ze gaan ok verder boven de duizend euro en handig is het niet want hij kan lek gaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is geen volledig antwoord op de vraag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Egt wel wrm dat niet
Er word de prijs gezegg
En dat het niet handig is om te doen omdat het lek kan gaan ? Ik snap je punt niet :$
een waterbed heb je in verschillende stabilisaties. Koop er niet zo maar een maar laat het eerst uitproberen, na een maand heb ik die van mij weer opgeruimd, ik vond het helemaal niks. Kosten zijn vanaf 300,- e de jaarlijkse kosten voor het verwarmings element + een of ander goedje wat je om het half jaar bij het water moet doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vanaf 300 euro begint het zo'n beetje.
Ik vind een waterbed te kwetsbaar voor kinderen. Stiekem springen ze toch wel eens op bed, spelen op bed, mss wel kleuren met kleurpotloden...scherpe punten.

Maar het meeste dat mij ervan zou weerhouden is de stroom!
Je hebt toch met water en stroom te maken.........ik weet wel, het zal allemaal wel veilig zijn, maar met een ondernemend kindje van 9...nee, ik zou het niet doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ga in op of het geschrikt is voor een kind van 9 jaar. Dit is wat ik er over heb kunnen vinden:

"Speciaal tijdens de groei-jaren is een goede ondersteuning van de rug zeer belangrijk. In deze periode neemt het lichaam immers de vorm aan die later slecht met veel moeite te corrigeren is. Daarom is een waterbed het ideale slaapsysteem voor de opgroeiende jeugd. Bij kleine kinderen werd bewezen dat ze sneller inslapen, langer ononderbroken doorslapen en over het algemeen rustiger zijn wanneer ze op een waterbed slapen.'